Na této stránce najdete aktuální nabídku zaměstnání ve společnosti CineStar s.r.o.

Stránka této pobočky CineStar může obsahovat nabídku zaměstnání v jiných pobočkách pro ty zájemce, kteří jsou ochotni změnit své stávající působiště a za prací se přestěhovat.



BRIGÁDNÍCI

Průběžně přijímáme životopisy zájemců o brigádnickou pozici, která zahrnuje práci kontroly vstupenek, obsluhy pokladny a prodeje občerstvení.

Požadujeme:

Pozitivní a vstřícné vystupování

Komunikativnost

Samostatnost

Schopnost a ochotu získávat nové dovednosti

Časovou flexibilitu a ochotu přizpůsobit se potřebám provozu

Týmového ducha

Nabízíme:

Příjemné a přátelské prostředí

Zajímavou práci v zábavním průmyslu pro respektovanou značku

Rozvoj obchodních a komunikačních dovedností v praxi

Motivační finanční ohodnocení

Možnost dalšího růstu

Tyto životopisy zasílejte vždy na e-mailový kontakt Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Z důvodů omezených časových možností odpovídáme na zaslané životopisy pouze v případě našeho zájmu o spolupráci.



HLAVNÍ PRACOVNÍ POMĚRY


Multikino CineStar hledá kandidáta na pozici Generálního manažera pro svoji pobočku v Jihlavě

Požadujeme:

- SŠ či VŠ vzdělání 

- prokazatelnou praxi v obchodní činnosti na vedoucí pozici - výhodou

- prokazatelnou praxi ve vedení lidí min. 3 roky - výhodou

- praxe v provozu multikina – velkou výhodou

- výbornou znalost práce na PC (MS office), kladný vztah k výpočetní technice obecně

- silnou orientaci na výsledek

- samostatnost, komunikativnost, výborné organizační a manažerské schopnosti

- schopnost vést, řídit a motivovat větší tým lidí

- flexibilitu a ochotu pracovat nad rámec svých povinností

- zodpovědnost, pečlivost, systematičnost a loajalitu

Pracovní náplň:

- řízení provozu multikina

- organizace, vedení a motivace mladého kolektivu (cca 40 pracovníků)

- tvorba programové nabídky multikina

- rozvoj marketingových aktivit multikina

- obchodní jednání s partnery společnosti

- koordinace ekonomických výsledků multikina

- reportování výsledků a průběžné činnosti pro vedení společnosti

- dohled nad technickým stavem multikina

- součinnost s ostatními odděleními a pobočkami

Nabízíme:

- velmi různorodou, zodpovědnou a zajímavou práci v sympatickém prostředí

- odpovídající finanční ohodnocení závislé na výsledcích

- zázemí stabilní společnosti

- zaměstnanecké benefity

- smlouva na dobu neurčitou

- nástup možný ihned

V případě zájmu o tuto pozici zasílejte motivační dopis a životopis na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.



Manažer provozu multikina v Plzni

Váš ideální profil:

- min. SŠ vzdělání s maturitou 

- prokazatelnou praxi v provozních činnostech v oblasti služeb min. 2 roky 

- praxe ve vedení lidí - výhodou 

- dobrou znalost práce na PC (MS office) 

- kladný vztah k provozu obecně, orientaci na zákazníka a výsledek 

- energičnost, samostatnost, komunikativnost a výborné organizační schopnosti 

- schopnost vést, řídit a motivovat tým mladých lidí 

- pro-zákaznický přístup, flexibilitu a ochotu pracovat nad rámec svých povinností 

- bezúhonnost, zodpovědnost, pečlivost a loajalitu 

Co Vás v CineStar čeká:

- zajištění provozu multikina 

- organizace a vedení mladého kolektivu 

- koordinace a exekutiva marketingových a obchodních aktivit 

- zajištění veškerých finančních toků multikina (hotovost i ceniny) 

- dohled nad technickým stavem multikina 

- reportování výsledků vedení 

Na co se v CineStar můžete těšit:

- práce na plný úvazek s pracovní smlouvou 

- velmi zodpovědnou, různorodou a zajímavou práci 

- zázemí stabilní společnosti 

- možnost profesního růstu

- dovolená 5 týdnů, stravenky, firemní akce, rozvoj zaměstnanců a další zajímavé benefity

- motivační ohodnocení

- nástup možný ihned

V případě zájmu o tuto pozici, zašlete Váš životopis s motivačním dopisem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.



Multikino CineStar hledá kolegyni/kolegu na pozici Recepční pro centrálu se sídlem v Praze.

Požadujeme:

- min. SŠ vzdělání

- vynikající znalost českého jazyka

- AJ na komunikativní úrovni, NJ velkou výhodou

- uživatelskou znalost práce na PC (MS office)

- pečlivost, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost

- proaktivní přístup

- komunikační a organizační schopnosti

- reprezentativní a vstřícné vystupování

- čistý a upravený vzhled

Pracovní náplň:

- zajištění chodu recepce (PO - PÁ od 8:30 - 17:00 h.)

- přebírání, evidence a rozdělení pošty

- přijímání návštěv, spojování telefonátů

- příprava občerstvení pro návštěvy

- uvádění klientů a organizace návštěv

- vedení diářů a rezervace jednacích místností

- zajištění kancelářských potřeb, kávy, nápojů atd.

- zpracování a přepisy dokumentů

Nabízíme:

- zázemí stabilní společnosti

- možnost profesního růstu

- odpovídající finanční ohodnocení

- příjemný kolektiv, moderní a čisté pracovní prostředí

- občerstvení na pracovišti

- zaměstnanecké benefity (stravenky, firemní akce a další)

- nástup možný ihned

Pozice je vhodná pro absolventy

V případě zájmu o tuto pozici zasílejte motivační dopis a životopis na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.



Sledujte nás