Dle usnesení vlády č. 996 ze dne 8.10.2020 budou od 12.10.2020 všechna kina v ČR uzavřena na období 14. dnů. Termín otevření a hygienické opatření budou zde aktualizovány po jejich oficiálním zveřejnění příslušnými státními orgány.
Vzhledem k úplnému uzavření provozu nebude po celou dobu uzavření zákaznická linka v provozu.
Veškeré informace pro zákazníky budou uváděny a aktualizovány na těchto stránkách.



Často kladené dotazy

Jaké jsou aktuální podmínky a omezení mé návštěvy v kině?

Na základě rozhodnutí vlády jsou naše kina od 12. 10. 2020 uzavřena na období 14 dnů.

Mám zakoupené vstupenky na zrušené představení v období od 12. 10. do 25. 10. Budou mi vráceny peníze?

Ano, peníze za zrušené představením v uvedeném období vám budou vráceny. Záleží pouze na tom, jakým způsobem došlo k jejich zakoupení.

Pokud zákazník uhradil vstupné za zrušené představení:
• na pokladně hotově, platební kartou nebo poukázkami, bude mu po opětovném otevření kin platba vrácena v hotovosti
• na pokladně prostřednictvím benefitních systémů, bude mu vstupné vráceno zpět na účet v týdnu od 12.10. do 16.10.2020
• online platební kartou nebo prostřednictvím benefitních systémů, bude mu vstupné vráceno zpět na účet v týdnu od 12.10. do 16.10.2020
• online poukázkou vydanou společností CineStar, bude mu v období od 19.10.2020 do 23.10.2020 e-mailem zaslán jako náhrada nový kód uplatnitelný při dalších nákupech vstupenek

Mám dárkovou/čestnou poukázku do kina. Bude mi prodloužena?

Z důvodu současného uzavření kin bude platnost poukázek prodloužena dle skutečné doby uzavření provozu kin a to s rezervou na její následné uplatnění. O prodloužení lhůty budeme informovat. Nadále platí, že poukázky, kterým končila platnost po 11. květnu, jsou prodlouženy o 3 měsíce od konce platnosti vyznačené na poukázce.

Mám zaplacené členství v CineStar Clubu, bude mi prodlouženo?

Členství v CineStar Clubu bude automaticky prodlouženo dle skutečné doby uzavření provozu. O prodloužení budeme informovat.

Mám nasbírané body, které expirovaly v období nouzového stavu a neměl jsem tak možnost je uplatnit. Budou mi nahrazeny?

Platnost bodů bude prodloužena dle skutečné doby uzavření provozu kin a to s rezervou na jejich následné uplatnění. O prodloužení lhůty budeme informovat.

Nemohu se dovolat na vaší zákaznickou linku, kdo mi pomůžete vyřešit můj dotaz?

Z důvodu uzavření kin není zákaznická linka v provozu. Veškeré informace pro zákazníky budou uváděny a aktualizovány na těchto stránkách.
Váš dotaz pošlete na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., budeme se mu věnovat po znovuotevření našich kin.






Sledujte nás