Vláda České republiky svými usneseními rozhodla do odvolání o zákazu konání všech filmových představení. Termín otevření a hygienické opatření budou zde aktualizovány po jejich oficiálním zveřejnění příslušnými státními orgány.
Veškeré informace pro zákazníky budou uváděny a aktualizovány na těchto stránkách a lze je získat i prostřednictvím zákaznické linky na e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..



Často kladené dotazy

Jaké jsou aktuální podmínky a omezení mé návštěvy v kině?

Dle usnesení vlády budou kina v ČR uzavřena do odvolání.

Mám zakoupené vstupenky na zrušené představení v období od 12. 10. do 25. 10. Budou mi vráceny peníze?

Ano, peníze za zrušené představením v uvedeném období vám budou vráceny. Záleží pouze na tom, jakým způsobem došlo k jejich zakoupení.

Pokud zákazník uhradil vstupné za zrušené představení:
• na pokladně hotově, platební kartou nebo poukázkami, bude mu platba vrácena v hotovosti na pokladně v první polovině ledna. Konkrétní datum otevření pokladen najdete na této stránce, kde budeme postupně aktualizovat veškeré informace.
• na pokladně prostřednictvím benefitních systémů, bude mu vstupné vráceno zpět na účet v týdnu od 12.10. do 16.10.2020
• online platební kartou nebo prostřednictvím benefitních systémů, bude mu vstupné vráceno zpět na účet v týdnu od 12.10. do 16.10.2020
• online poukázkou vydanou společností CineStar, bude mu v období od 19.10.2020 do 23.10.2020 e-mailem zaslán jako náhrada nový kód uplatnitelný při dalších nákupech vstupenek

Mám dárkovou/čestnou poukázku do kina. Bude mi prodloužena?

Z důvodu současného uzavření kin bude platnost poukázek prodloužena dle skutečné doby uzavření provozu kin a to s rezervou na její následné uplatnění. O prodloužení lhůty budeme informovat. Nadále platí, že poukázky, kterým končila platnost po 11. květnu, jsou prodlouženy o 3 měsíce od konce platnosti vyznačené na poukázce.

Mám zaplacené členství v CineStar Clubu, bude mi prodlouženo?

Členství v CineStar Clubu bude automaticky prodlouženo dle skutečné doby uzavření provozu. O prodloužení budeme informovat.

Mám nasbírané body, které expirovaly v období nouzového stavu a neměl jsem tak možnost je uplatnit. Budou mi nahrazeny?

Platnost bodů bude prodloužena dle skutečné doby uzavření provozu kin a to s rezervou na jejich následné uplatnění. O prodloužení lhůty budeme informovat.

Zakoupil jsem dárkovou poukázku s vyzvednutím na kině. Kdy a kde si budu moct poukázky vyzvednout?

Zakoupené a nevyzvednuté poukázky nebo zakoupené poukázky po 23. prosinci 2020 bude možné vyzvednout v první polovině ledna na pokladně konkrétního kina. Konkrétní datum otevření pokladen najdete na této stránce, kde budeme postupně aktualizovat veškeré informace.

Nemohu se dovolat na vaší zákaznickou linku, kdo mi pomůžete vyřešit můj dotaz?

Z důvodu uzavření kin není zákaznická linka v provozu. Veškeré informace pro zákazníky budou uváděny a aktualizovány na těchto stránkách.
Váš dotaz pošlete na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., budeme se mu věnovat po znovuotevření našich kin.






Sledujte nás